Klantgerichte benadering als sleutel tot succes
Niet doorsnee
Na 25 jaar vindt hij het nog steeds een grote eer om een huissleutel in zijn handen gedrukt te krijgen. Hij snapt als geen ander hoe spannend de (ver)koop van een huis kan zijn. Dat mensen hem in dat ingrijpende en vaak emotionele proces toelaten, raakt hem elke keer weer. Bert doet er daarom alles aan om zijn klanten tot in de puntjes bij te staan. Maatwerk is daarbij een van zijn speerpunten. Dat begint met goed luisteren. Wie heeft hij tegenover zich? Wat is zijn of haar situatie? En wat verwacht de klant van hem als makelaar? De klant heeft bij Bert de touwtjes in handen. Mensen in de nek hijgen, is niet zijn tactiek. Vanuit vertrouwen en een ontspannen sfeer bereik je zoveel meer. En lukt het deze keer niet, dan lukt het de volgende keer wel, is zijn credo. Bert is niet de doorsnee zakelijke makelaar met stropdas en leren schoenen. Hij wil de makelaar zijn die ook vader is van drie kinderen. Juist in een kleine gemeenschap als Zwijndrecht is die menselijkheid belangrijk. Náást de klant staan in plaats van erboven. Niet eigenwijs zijn, maar doen wat er van hem verwacht wordt – en dan het liefst nog ietsje meer. Wie met Bert in zee gaat, merkt dat de lijntjes altijd kort zijn. Nog even bellen na etenstijd? Geen probleem! Zolang de klant die avond maar met een gerust hart naar bed gaat. Want een huis (ver)kopen is vaak al stressvol genoeg.
Gratis waardebepaling Direct contact